الثلاثاء، 23 يونيو 2015

وظائف ضيافة مطاعم وفنادق hospitality and restaurants jobs

جهز ورقك وسافر على شرم الشيخ في نفس اليوووم عشان تستلم شغلك الجديد لجميع التخصصات
نطلب جميع المؤهلات(عالي-فوق متوسط-متوسط-اعدادية-ابتدائية-محو امية)
-قسم الحسابات ( كاشير – محاسبين – امين مخازن ) ويشترط الحصول علي بكالوريوس تجارة
-قسم المطابخ (كل الشيفات بجميع انواعها 1-2-3)اصطاف كامل طباخين
-قسم النشاط الرياضي ( عمال شواطئ – منقذين او لايف جارد – فنيين تغيير فلاتر حمامات السباحة
-قسم الخطوط الامامية ( موظفين استقبال – اوبرتيور– اوردتيكر
-وظائف خاصة بالبنات ( هوستس – ريسبشن - اوردتيكر – مساج – ويتر – هاوس كيبنيج ...الخ
-قسم الاغذية والمشروبات ( باص بوي – ويتر – مساعد كابتن – كابتن – متر
-قسم الهاوس كيبينج( هاوس كيبنج لخدمة الغرف والاماكن العامة بالفنادق
-قسم الامن (افراد امن وحراسة ومشرفين امن
-قسم العمال ( عمال تحضير مطبخ - كافتيريا - سكن - زراعة- مخازن
-فنيين صيانة ( سباكين – نقاشين – تبريد وتكييف – نجارين - كهربائية –....الخ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
المميزات التي يوفرها الفندق-
***استلام الوظيفه في نفس اليوم***
1-أقامه كامله ( سكن + مواصلات + 3 وجبات يوميه )
2-تأمينات صحيه وأجتماعيه
3-العمل 23 يوم و 7 أيام أجازه
4-بجانب حوافز وعلاوات
5-الحصول علي شهاده خبره بعد 7 شهور من العمل
6-ساعات العمل 9 ساعات
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ولمزيد من الاستفسار يرجي الاتصال علي الارقام الاتيه
من أجل توفير أفضل فرصة عمل حقيقية *ياريت الاستفسار عن طريق الرقم01271546354و01094158276

مطلوب للتعين فورا مدخلين بيانات

**مطلوب لشركة خدمات بنكية للتعين فورا بنفس مزايا التعين الحكومى**
*
1 - مطلوب للتعين فورا مدخلين بيانات بنفس مزايا التعين الحكومى لخدمات بنكية شباب فقط المقابلة
*
2 - موزعين خطابات بنكية بدون وسيلة موصلات براتب 1400 ج اذا يوجد معه وسيلة موصلات مثل دراجه نارية 2000 ج + تعين + تامين صحى واجتماعى الوقت 8 ساعات والعمل الفعلى 4 ساعات نقبل جميع المؤهلات
-منادين اجهزة طبية شرط وجود سيارة بمرتب 4000 ج للعمل 8 ساعات
*
3- وايضا شباب من الجنسين خدمه عملاء للعمل 8 ساعات بنفس الممزيات مطلوب 10 افراد .
*
4 - مطلوب اصطاف كامل للعمل فى اجمل فنادق 5 ستار فى شرم الشيخ بمرتب من 1200 الى 1700 + اقامة + مكوى + غسيل ملابس + 3 وجبات فطار - غداء - عشاء + 6 ايام اجازة شهرية مدفوعه الاجر + موصلات رايح جاى .فرصة للعمل والاستمتاع باجمل مناظر طبيعية منها عمل وفسحه .
*
( المميزات )
- تعين
- تامين صحى
- تامين اجتماعى
- زيادة بعد اول 3 شهور
- حوافز + زياده سنوية
*
للاستفسار على :- 01100027566 / 24984916 / 01021900110 العمل تانى يوم من المقابله .
*
عنوان المقابلات فقط / 8 شارع احمد عصمت بجوار مترو عين شمس امام المطافى المقابلة من 12 الى 5

موظف ارشيف حاصل على دبلوم تجارة

مطلوب على وجه السرعة لشركة خدمات بترولية بالقاهرة 
موظف ارشيف حاصل على دبلوم تجارة –خبرة من سنتين لثلاث سنوات فى أعمال الارشيف والمكتب
برجاء ارسال السيرة الذاتية sec@rp-jobs.com

Tel. Support

Tel. Support for Tel-Communication services
Required Urgently: 
Job Title: site Engineer
Requirements:
- Communication Engineer
- Fresh graduated 
- Males Only 
- Military Service Completed 
- Able to work under pressure 
- Able to work outside Cairo
If you are interested, Please send your CV to HR@telsupport.net

اخصائى ائتمان / منسقة ائتمان

مؤسسة باب رزق جميل
احدى مبادرات عبداللطيف جميل تطلب للعمل : 
اخصائى ائتمان / منسقة ائتمان
( مسئول اقراض ) 
السن : حتى 30 عام 
ساعات العمل : 8ساعات 
تأمين طبى 
تأمين اجتماعى 
من الجنسين ولا يشترط الخبرة 
اماكن العمل : حلوان -المعصرة-المعادي-دار السلام – وسط البلد 
يرجى ارسال السيرة الذاتية على :
aboubakrka@brjegypt.com 
او الاتصال على : 01028001290

Guest Relation Representative



Guest Relation Representative Jobs In Egypt And Career In Al Ahly Real Estate Development Co Vacancies In Cairo 2015
Employer Al Ahly Real Estate Development Co.
Job Title Guest Relation Representative
Vacancy Deadline(mm/dd/yy) 6/25/2015
Languages English, Excellent
Country Egypt
City Cairo
Job Category Call Center, Receptionist, Secretarial Work
Job Type Full Time
Job Level Junior
Description 1.Answer the switchboard or telephone. 2.Screen telephone calls and transferring callers to other members of staff. 3.Deal with enquiries regarding basic information, such as company contact details and office locations. 4.Take telephone messages for staff . 5.Meet and greet visitors, and directing them to their meeting or appointment . 6.Look after visitors, including offering them a drink. 7.Ensure that the visitors book is kept up to date. 8.Issue visitor/security passes and ensuring these are returned on departure. 9.Take receipt of recorded post and courier deliveries. 10.Sort incoming mail for distribution and outgoing mail for collection. 11.Deal with email enquiries . 12.Keep staff updated with any company announcements 13.Keep the reception area tidy . 14.Perform general administrative tasks, including responsibility for first aid, and health and safety. 15.Delivery visitors and customers card visit to determine the role allowed him presence and receive personal achievement. 16. Send daily reports required from the Administrative Services manager. 17.Receiving and sending faxes own company.
Qualifications Bsc. Degree 1.Be computer literate. 2.have strong interpersonal and communication skills . 3.be friendly and confident. 4.be able to priorities their workload . 5.be able to use their initiative when screening calls. 6.be flexible and adaptable. 7.be discreet and tactful. 8.be patient.
Gender Any
Car owner Any
Experience 1 - 2 Years.
Salary (L.E.) 2000 – 4000
Comments Is not allowed internal transport until after the passage of two years from the date of appointment.
Job Contact Email maha eissa maha.mohamed@alalhly.com please sent a photo

لخدمات الامن والحراسه

تعلن شركة درع لخدمات الامن والحراسه .
عن فرصة عمل فى التجمع الخامس 
لكل الى عايز يزود دخله فقط 4 ساعات عمل 
من 8 م الى 12 م
بوظيفة مراقب امن 
بمرتب 800 ج 
مؤهل : متوسط فيما فوق ( وممكن طلبة )
بالاضافة الى حافز انتظام 
للراغبين الاتصال على :
01065539745 /01012102587
العنوان : 124 عثمان بن عفان متفرع من فريد سميكةــ .ميدان الحجاز ــ.مصر الجديدة ــ الدور العاشر