الخميس، 10 مارس 2016

Personnel Coordinator

Personnel Coordinator Jobs In Egypt And Career In The British University in Egypt (BUE) Vacancies In Cairo 2016
Employer  The British University in Egypt (BUE)
Job Title  Personnel Coordinator
 
Vacancy Deadline(mm/dd/yy) 4/8/2016
Languages  Very Good English & Arabic (reading, writing & speaking).
 Languages  English, Excellent
Arabic, Excellent
Country  Egypt
City  Cairo
Job Category Human Resources
Job Type Full Time
Job Level  Junior
 •Responsible for all related work permit procedures and issues regular reports as required. •Creates, maintains and updates personnel files in compliance with the Egyptian Labor and University laws. •Dealing with governmental External offices such as Labor, Social insurance offices…etc. •Responsible for all related staff social insurance procedures and issues regular reports as required. •Creates, maintains and updates staff records on the HR data base and issues regular reports as required. •Follow up on the staff attendance to update absence data base, reporting staff absence to payroll and line managers as appropriate. •Assists in the update and completion of filing system for personnel records in accordance with policies and procedures. •Establishes and maintains all needed documents for insurance programs.
Qualifications -A University Degree in a related field, (preference human resources major). -Human Resources Diploma is an asset. -One to Three years of experience as a Personnel Coordinator in a related field.
Gender Any
Car owner  Any
Education major  Human Resources
Experience 1 - 2 Years.
Other Skills Windows applications and Windows XP Microsoft Office applications Internet Tools and various browsers HR MIS application - Other Skills Required: Stress management, Team work, excellent Communication and interpersonal Skills
Salary (L.E.) Negotiable
Job Contact Email bue.recruitment@bue.edu.eg

مطلوب للعمل فى شركه سعوديه مصرية ممثلين مبيعات

مطلوب للعمل فى شركه سعوديه مصرية
شركه سعوديه مصرية تعمل فى مجال السياحة تطلب للعمل فورا
ممثلين مبيعات في الكول سنتر (للاناث فقط)
الشروط : 
- السن من 20-35 سنه 
- المؤهل (عالى او متوسط)
- خبره فى المجال لا يشترط المده
تفاصيل :
- مواعيد العمل من 9 صباحا حتي 4 مساء
- يوم الجمعة اجازة
- وقت راحة ساعة الا ربع
- مكان العمل بالمهندسين
* برجاء ارسال السيرة الذاتية على m.tawffik@gmail.com
او للاستفسار برجاء الاتصال على 01155031260

(عضو فريق ــ مضيف ــ طباخ ــ مندوب توصيل ــ كاشير )

تعلن الشركة المصرية للمشروعات السياحية العالمية( امريكانا )
عن فتح باب التعيينات لجميع سلاسل المطاعم فى جميع انحاء الجمهورية
للوظائف الاتية :
ــــــــــــــــــــــــــــــ
(عضو فريق ــ مضيف ــ طباخ ــ مندوب توصيل ــ كاشير )
مميزات العمل :
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
1.مرتبات وحوافز مجزية.
2.التأمين الأجتماعى لجميع العاملين من اول يوم عمل.
3.التأمين الصحى فى مستشفيات خاصة.
4.التأمين ضد الحوادث من اليوم الاول للتعيين لمندوبى التوصيل.
5.وثيقة تأمين على الحياة.
6.صرف زى للعمل.
7.صرف وجبات اثناء العمل.
8.صرف ارباح سنوية للذين اتموا عام كامل.
9. توفير اقامة للمغتربين.
10.عقد طبقا لقانون العمل.
11.فرص للترقى.
12.يتوفر أدارة للتدريب والتطوير.
الشروط الواجب توافرها فى المتقدم للوظائف :
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1.السن من 18 الى 32 عام.
2.تحديد الموقف من التجنيد.
3.جميع المؤهلات على الايقل عن الأبتدائية.
للراغبين يرجى الأتصال على / 01024292481 ــ 01152191818
موعيد المقابلة : من السبت الى الاربعاء من الساعة 11 ص حتى 4 م
العنوان : مطعم كنتاكى امام نادى الشمس ــ شارع عبد الحميد بدوى ــ الف مسكن ــ مصر الجديدة

Urgently Needed Customer Service Representatives

Urgently Needed Customer Service Representatives to work in Tourism and Hotels Field
Requirements:
Good Command of English 
Males and Females
Graduates Only
Salary 1500 L.E
Maximum Age: 30
Work Location: Nasr City
Interested applicants may send their CVs on careers@icall.com.eg mentioning in the subject KSA Account or call us on 02-24754030 or 02-24754031

Reception

Required for a Multinational company in Maadi: Title: Front office (Reception) Females Only Fluent English language Other languages is a plus If interested please send your CV to: Tarek.walid@careerchoice-eg.com & Hr@careerchoice-eg.com

مطلوب سكرتيره


مطلوب سكرتيره لشركه ديكوريشن ستايل من 10 الى 6 
الشغل بميدان روكسى 
تجيد الكمبيوتر دوام كامل 
01097771702

" office manager" مطلوب بنت

" office manager" مطلوب بنت
للعمل بشركة بمدينة نصر 
المهام الوظيفية:
- استقبال الزوار.
- الإشراف على إظهار المكتب بمظهر لائق من حيث النظافة والترتيب.
- مراجعة و اعتماد تنسيق جدول المواعيد و المقابلات
- مراجعة الخطابات و المكاتبات الخاصة بالمدير العام قبل عرضها عليه أو توجيهها للغير.
- التأكد من حفظ و صيانة جميع الملفات الخاصة بالعمل بشكل يضمن سلامتها وسرعة الوصول إليها عند الحاجة.
- مراجعة أعمال استلام البريد و الفاكس الوارد وفهرسة هذه المستندات.
- مراجعة أعمال استلام و إرسال رسائل البريد الالكتروني وفهرسة هذه الرسائل.
- مراجعة أعمال تسجيل البريد الصادر والوارد.
- حضور جميع الاجتماعات و الجلسات.
- مراجعة تنظيم وفهرسة التقارير الداخلية الواردة من الإدارات والأقسام الأخرى تسجيلها في السجلات الخاصة بها.
- التأكد من أن جميع الأجهزة المكتبية والكهربائية في حالة صالحة للعمل باستمرار وطلب مسؤولي الصيانة من داخل الشركة ومن خارجها ومتابعة أعمال الصيانة لجميع الأجهزة المكتبية الموجودة.
- التأكد من توافر جميع الأدوات المكتبية والكتابية.
- كتابه عروض الاسعار وارسالها ومراجعتها.
- متابعه تسليم الاوردرات وحركة المندوبين.
مواعيد العمل من 9ص الي 5 م
الاجازة جمعه فقط
خبرة من 2 الى 5 سنوات
يرسل السي في علي hr@tamgroup.com.eg
مع كتابه "office manager " بالعنوان